mad egenskaber

Fysiske egenskaber ved nogle normalt kølede fødevarer, drikkevarer og andre genstande.
Din computer har brug for en live internetforbindelse for at denne app kan fungere.
For at modvirke plagieringssessioner er det begrænset til 10 stillinger pr. Døgn.

Fysiske egenskaber inklusive specifik varme over frysetemperatur, specifik varme under frysetemperatur (begge udtrykt i kilojoule pr. Kg pr. Kelvin (grad) eller kJ/kg/K) Latent Heat (kilojoules pr. Kg (kJ/kg); Respirationsvarme (gennemsnit, kilojoules pr. Kg kJ/kg) og frysetemperatur (gennemsnit, grader Celsius (° C)) kan findes ved at indtaste stoffets navn i feltet nedenfor.
Kejserlige værdier og tilsvarende enheder vises også samtidigt.

Proceduren nedenfor indeholder kun et repræsentativt eksempel på nogle få hundrede databaseelementer. Faktiske programmer kan indeholde tusinder af databaser, hver med mange tusinder af dataelementer.

Indtast tre eller flere på hinanden følgende bogstaver i det ønskede søgeobjekt (f.eks. 'Ber' efter 'bær'). Klik på artikelikonet ovenfor, når de ser ud til at vise fysiske egenskaber.

Denne procedure til at finde disse fysiske egenskaber er leveret af Mistral Associates som en gratis og filantropisk service til alle enkeltpersoner og organisationer, der primært har interesse i fødevareservicen, fremstillings-, oplagrings-, distributions- og køleindustrien. Mistral Associates fremsætter ingen erklæringer om deres nøjagtighed og tager ikke ansvar for konsekvenserne af deres brug eller anvendelse. Mistral Associates forbyder også hentning eller brug af information fra proceduren eller information tilgængelig på denne eller andre af dens websider med det formål at skade organisationens distribuerede interesser, både økonomiske og omdømme kendt som Mistral Associates eller nogen af ​​dets medarbejdere eller aktionærer .

De viste fysiske egenskaber er blevet undersøgt af Mistral Associates, og under alle omstændigheder har værdier for hvert objekt vist sig at blive vist offentligt i mere end en frit tilgængelig pålidelig reference. De er almindelige og betragtes derfor som informationer i det offentlige domæne. Hvis nogen person eller repræsentant for en organisation ikke er enig i at medtage sådanne oplysninger i nogen offentligt tilgængelig artikel på dette websted, kan de skrive til Mistral Associates på den adresse, der vises via linket "Kontakt" på disse websider med angivelse af deres grunde og tilladelser til deres indsigelse. Fuld og respektfuld overvejelse vil blive overvejet, og hvis det anses for nødvendigt, vil der blive truffet passende foranstaltninger for at slette eller ændre sådanne emner.