PROGRAM TIL AFKØLING OG LUFTKONDITIONERING AF PROFESSIONELLE ved MISTRAL

Download til nye og eksisterende licenshavere. Mistral 'Corporate' License Software Suite Også til gratis softwareopdatering og gratis databaseopdatering. Forny installationen.
spacer_transparent.gif

Som registreret "virksomhedslicenshaver" hos Mistral skal du muligvis installere den på yderligere computere. Nye medarbejdere, der for nylig tiltrådte, kan også downloade og installere fra dette link. Du kan også opdatere fra tid til anden for at sikre, at du bruger de nyeste softwareversioner og tusinder af ledsagende interaktive databaser. Selvom din "Enterprise License" sikrer, at dine programmer opdateres automatisk årligt og tusindvis af databaser også opdateres efter behov, kan du muligvis opdatere dig selv i mellemtiden. Ingen betalinger! Mistrals ingeniører og udviklere arbejder utrætteligt med at opdatere avancerede applikationer for at sikre, at de opfylder kravene i de nyeste og endda fremtidige computeroperativsystemer. Derudover opdaterer og supplerer de konstant deres egen hardware og andre nødvendige databaser, endda DAGLIGT!Ved at gøre det muligt for både dig og dine kolleger at drage fordel af at have adgang til de nyeste vigtige oplysninger for at holde din virksomhed foran resten! 12 RAC -softwareliste

Køb en ny Mistral -virksomhedslicens her, download og installer den med det samme.

Mistral "Virksomhedslicens". Alle 12 Mistral Application Engineering RAC -programmer + tusinder af aktivt vedligeholdte interaktive databaser. Kun øre for hver af dine værdsatte medarbejdere om dagen. Hvis du synes, det er dyrt, skal du måske spørge dig selv, om du er i den rigtige forretning! DENNE transaktion tager sine omkostninger tilbage HVER gang en af ​​dine værdsatte medarbejdere bruger den til at sikre en ordre!

12 måneders licens til Corporate Suite via sikker server - for £395 (plus moms/moms) eller $505 .

Programmer, der kan downloades fra Internettet. Årligt gebyr "Fast på ubestemt tid" (med forbehold for inflation).

ten_ani.gif

Et komplet program for organisationer med op til 5 medarbejdere, der arbejder fra eller rapporterer til en geografisk placering. For større organisationer, se omfanget af gebyrer for store organisationer .

Bemærk, at valutaen i første omgang kan vises i euro, men kan ændres i valutamenuen.

Vilkårene for Mistrals kreditkonto er nøje defineret inden for 30 dage efter modtagelse af fakturaen. De første (eller første) ordrer, der automatisk starter åbningen af en kreditkontoaftale, er underlagt et ordregebyr.

Svingninger i den daglige valutakurs kan betyde, at den pris, du betaler via Mistral Secure Server, kan afvige lidt fra priserne vist ovenfor. Store ugunstige forskelle (mere end enkelt tal) refunderes straks efter anmodning. Vil du gøre det samme for os, hvis forskellen er til din fordel?!

Overfør beløbet til Mistral Associates 'faktura med kredit- eller betalingskort eller PayPal.

three_users_icon.png Stor organisation Virksomhedsgebyr.

single_user_icon.pngIværksættere og studerende, der kun har brug for en installation, skal klikke her.

Mistral "CORPORATE LICENCE"
Vi hjælper RAC -fagfolk med at vinde kontrakter, spare penge og øge overskuddet. Du betaler for dig selv igen og igen!

Fremskynd din virksomhed til højere overskud så lavt som £395 eller $505 om året!

" Mistral -software er dyrt!"

"Ja ... og Jaguar F Type koster mere end Ford Focus!"

"Nok sagt."